Пошуковий запит: (<.>A=Галаманжук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Галаманжук Л. Л. Характеристика чинників, що визначають стимульований розвиток моторної функції дітей у дошкільний період [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_38
|
2. |
Галаманжук Л. Л. Характеристика передумов виникнення в дошкільників мануальної рухової асиметрії [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_18 Розглянуто дані наукової літератури про причини становлення мануальної рухової асиметрії дітей у дошкільний період. Виявлено чотири основних передумови, проведено аналіз причин їх виникнення й становлення у віковому аспекті. Відзначено необхідність урахування мануальної рухової асиметрії в процесі навчальної діяльності дошкільників, у тому числі фізичної культури, а також незначну кількість досліджень означеного змісту, що спрямовані на вдосконалення технологій і методик їх навчання в дошкільному навчальному закладі.
|
3. |
Галаманжук Л. Л. Сравнительный анализ развития в дошкольный период когнитивных функций девочек и мальчиков с разной направленностью мануальной двигательной асимметрии [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__16
|
4. |
Галаманжук Л. Л. Стан вивчення проблеми, пов’язаної із забезпеченням оздоровчої спрямованості занять фізичними вправами дошкільників та учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук, Г. А. Єдинак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 104–109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_28
|
5. |
Єдинак Г. А. Корекція психофізичного стану старших дошкільників із різною руховою асиметрією як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Г. А. Єдинак, Л. Л. Галаманжук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 4. - С. 35–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_4_11 Розглянуто дані наукової літератури в аспекті залежності морфофункціональних і психофізіологічних показників дітей дошкільного віку від особливостей їх рухової асиметрії, що пов'язана з перевагою виконання рухових завдань правою чи лівою рукою. Виявлено певні розбіжності між право- та ліворукими дошкільниками в деяких указаних показниках. Визначено причини формування такої рухової асиметрії, необхідність її врахування в процесі навчальної діяльності дошкільників, у тому числі фізичної культури, а також незначну кількість відповідних досліджень і необхідність їх проведення, щоб оптимізувати процес фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах, передусім для покращання психофізичного стану дітей.
|
6. |
Галаманжук Л. Л. Особливості фізичної працездатності й розвитку фізичних якостей у дівчаток із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії протягом 4–6 років [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 2. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_2_11 Вивчено виявлення, зміну та розбіжності показників фізичної працездатності, фізичних якостей дівчаток із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії протягом 4 - 6-го років життя. У лонгітюдинальному констатувальному експерименті взяли участь ті самі 75 дівчаток (по 25 з існуючими варіантами мануальної рухової асиметрії), яким на початку дослідження виповнилося 4 роки. Встановлено подібні тенденції та особливості динаміки фізичної працездатності та фізичних якостей, якими відзначаються дівчатка з певною спрямованістю мануальної рухової асиметрії, а також наявність у них розбіжностей значень досліджуваних показників у випадку однакового віку, але різної спрямованості такої асиметрії. Одержані дані потрібно враховувати, оцінюючи досягнення дівчаток у кожному віці періоду 4 - 6 років під час фізичного виховання в дошкільному навчальному закладі.
|
7. |
Галаманжук Л. Л. Відставлений ефект урахування рухової асиметрії дівчаток під час фізичної активності в дошкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук, Г. А. Єдинак // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2014. - Вип. 19. - С. 171-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2014_19_28
|
8. |
Балацька Л. В. Особливості розвитку моторики дітей з різною руховою асиметрією між 3 і 6 роками [Електронний ресурс] / Л. В. Балацька, Л. Л. Галаманжук, Г. А. Єдинак // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 16. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_16_21
|
9. |
Клюс О. А. Психофізичний стан дітей молодшого шкільного віку як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. А. Клюс, Г. А. Єдинак, І. Я. Коцан, Л. Л. Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 14. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_14_10
|
10. |
Галаманжук Л. Л. Відставлений ефект урахування рухової асиметрії хлопчиків під час фізичної активності у дошкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук, Г. А. Єдинак // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2014. - Вип. 20. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2014_20_23
|
11. |
Єдинак Г. А. Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні [Електронний ресурс] / Г. А. Єдинак, Б. М. Мицкан, Л. Галаманжук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 13. - С. 108-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_13_19 Висвітлено проблему обгрунтування теоретико-методичних основ формування та реалізації змісту рухової діяльності учнів 7 - 17 років з різними формами церебрального паралічу у фізичному вихованні в спеціальних навчальних закладах (СНЗ). Розроблено відповідну концепцію, технологію її реалізації в СНЗ та експериментально перевірено ефективність останньої. Здійснено аналіз проблеми формування та реалізації змісту рухової діяльності. Виявлено лонгітюдинальним дослідженням схожі тенденції, особливості вияву та зміни морфофункціональних показників, результатів виконання рухових завдань із самозабезпечення, показників психічних функцій, рухової активності дівчаток і хлопчиків з різними формами церебрального паралічу в онтогенезі шкільного періоду.
|
12. |
Галаманжук Л. Л. Влияние разных вариантов обучения основным движениям на физическую подготовленность 4-летних девочек с различной двигательной асимметрией [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 4. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_4_5
|
13. |
Галаманжук Л. Л. Вплив різних підходів до навчання основним рухам на фізичну підготовленість 4-річних хлопчиків із існуючими варіантами рухової асиметрії [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 5. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_5_3
|
14. |
Галаманжук Л. Л. Ефективність методичної системи превентивного розвитку рухової активності у поліпшенні фізичних якостей дітей упродовж шостого року [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 6. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_6_3
|
15. |
Галаманжук Л. Л. Ефективність експериментальної системи в оволодінні дітьми основними рухами на мануальну вправність [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 7. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_7_3
|
16. |
Галаманжук Л. Ефективність різних підходів до навчання під час занять фізичною культурою в розвитку рухової активності 4-річних дівчаток з існуючими варіантами мануальної рухової асиметрії [Електронний ресурс] / Л. Галаманжук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 17. - С. 89-96 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_17_19
|
17. |
Галаманжук Л. Ефективність урахування рухової асиметрії під час фізичної активності в забезпеченні адаптації хлопчиків до навчання в початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Галаманжук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2014. - Вип. 15. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2014_15_12
|
18. |
Галаманжук Л. Ефективність урахування мануальної рухової асиметрії під час фізичної активності для забезпечення адаптації дівчаток до навчання в початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Галаманжук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2014. - Вип. 16. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2014_16_21
|
19. |
Галаманжук Л. Л. Стан сформованості підходів до забезпечення оздоровчого змісту занять фізичними вправамидошкільників і молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук, Г. А. Єдинак // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 385-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_68
|
20. |
Галаманжук Л. Л. Характеристика чинників, що визначають нестимульований розвиток моторної функції дітей у дошкільний період [Електронний ресурс] / Л. Л. Галаманжук // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 346-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_69
|
| |